سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فریت بار به کانادا

نظر

در هزینه های فریت صرفه جویی کنید

با توجه به تعریف وزن حجمی یا وزن قابل پرداخت در حمل و نقل هوایی ، می توان از ارسال کالاهایی که چگالی کمی دارند (وزن حجمی آنها کمتر از 167 کیلوگرم بر متر مکعب است) در تعداد زیاد خودداری کرد. کالاها باید به گونه ای بسته بندی شوند که با حداقل تعداد کارتن ، حداکثر وزن بار در آن قرار گیرد تا از اضافه شدن وزن حجم به بار جلوگیری شود.

تا آنجا که ممکن است ، وزن بار باید به نقاط تخفیف قیمت مانند 45 کیلوگرم ، 100 کیلوگرم و .. نزدیک شود.

 

چه زمانی می توانم آن را در مقصد پس از ارسال دریافت کنم؟

زمان تحویل بستگی به مواردی مانند مقصد ، شرکت هواپیمایی حامل و ترافیک پرواز مربوطه دارد و معمولاً بین 2 روز تا یک هفته متغیر است. پس از صدور بارنامه از طریق شماره بارنامه ، امکان پیگیری محموله ارسال شده و اطلاعات مربوط به زمان ارسال محموله ، زمان تحویل در محل ترانزیت یا مقصد وجود دارد.

 

بیشتر بدانید: شرکت های موفق ایرانی در زمینه لجستیک

چگونه می توان محموله را در کشور مقصد تحویل داد؟

پس از اطمینان از رسیدن محموله به مقصد ، شخصی که نام وی در قسمت رسید بارنامه ذکر شده است می تواند نسبت به دریافت محموله ارسال شده به گمرک فرودگاه مربوطه در کشور مقصد اقدام کند. لازم به ذکر است که محموله از طریق فرودگاه مبدا به فرودگاه مقصد ارسال می شود. انبار در فرودگاه مقصد تا 48 ساعت رایگان است و پس از آن مشمول هزینه انبار می شود.

 

انواع دیگر بارها در مقایسه با باربری چیست؟

 

انواع دیگر بارها در مقایسه با باربری چیست؟

به منظور حمل و نقل کالاهای خرده فروشی ، حمل بار هوایی مقرون به صرفه ترین روش حمل و نقل بین المللی کالا است. سایر روشهای حمل و نقل کالاهای کوچک در سطح بین المللی در ایران به شرح زیر است:

 

حمل و نقل زمینی (حمل و نقل زمینی خرده فروشی)

به این ترتیب ، هیچ شرکت خرده فروشی شما را برای حمل و نقل بین المللی به شهرهای اروپایی ، ایالات متحده و استرالیا نمی پذیرد. به دلایل مختلف ، حمل و نقل و اجاره اتومبیل به صورت خرده فروشی برای هیچ کس نیست.

حمل بار از طریق راه آهن (حمل و نقل ریلی خرده فروشی)

حمل و نقل کالاهای خرده فروشی از طریق راه آهن به مقاصد اروپایی ، آمریکایی و استرالیایی یا مقاصد دیگر در حال حاضر از ایران یا در صورت امکان فقط برای مقاصد داخلی امکان پذیر نیست.

کشتی های دریایی (حمل و نقل دریایی خرده فروشی)

اگر می خواهید 200 یا 300 کیلو بار ارسال کنید ، حمل و نقل دریایی یا اجاره کانتینر و حمل آن از طریق زمین به بندر به هیچ وجه مقرون به صرفه نخواهد بود.

بنابراین ، با توجه به موارد فوق و با توجه به انواع حمل و نقل بار و بار ، حمل بار هوایی برای بارهای کوچک از حدود 45 کیلوگرم تا وزن تناژ به مقاصد مختلف جهان بهترین راه برای حمل بار است.

 

تفاوت پست و پیک در مقایسه با باربری چیست؟

اگر می خواهید پاکت ها یا نمونه های بسیار سبک را با در نظر گرفتن مشکلات مختلف در مسائل گمرکی در مبدا ارسال کنید ، مقدار بارنامه حمل و نقل هوایی و ترخیص این اوراق یا نمونه باربری مقرون به صرفه و جایگزین این سرویس برای ارسال مقالات و نمونه های کوچک ، با توجه به راحتی و سهولت حمل و نقل چنین کالاهایی از طریق پست و پیک ، می شود. اما اگر بار شما از وزن ضایعات و نمونه های کوچک سنگین تر است ، دیگر استفاده از پیک ها و شرکت های پیک برای این وزن ها مقرون به صرفه نخواهد بود و یک جایگزین ارزان و در دسترس برای همه برای بارهای خرده فروشی از 45 کیلوگرم و مقاصد مختلف. در سراسر جهان کشتی حمل و نقل هوایی است.